یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

رادیو ویکی پلاست | بسته سه‌شنبه 5 مرداد 1400/ شماره 329
رقابت پ پ ها اوج گرفت، عقب نشینی دلار نیمایی،ساز مخالف صرافی ملی با دلار آزاد،قیمت ها در بازار، افزایشی ست!،صعود برنت به 74 دلار،بورس تهران منفی شد

رقابت پ پ ها اوج گرفت
با جابجایی عرضه های سه شنبه هفته قبل به دیروز، معاملات پ پ ها و پی وی سی، بر خلاف معمول، این هفته، در روز سه شنبه انجام شد. با توجه به کاهش 293 تومانی قیمت پایه پ پ نساجی و افزایش 191 تومان پ پ شیمیایی و همچنین افزایش قیمت دلار، رقابت پ پ ها در بورس کالا بیشتر از هفته قبل رقم خورد. پ پ نساجی که هفته پنجم تیر همگی با قیمت پایه معامله شدند این هفته با رقابتی بین 1 تا 4 درصد خریداری شدند و گروه پ پ شیمیایی نیز که هفته پیش 1 تا 40 درصد رقابت شده بودند امروز بین 4 تا 43 درصد رقابت شدند. در مقابل، کالاهای گروه پی وی سی همگی به جز گرید E-6834 که 5 درصد رقابت شد، با قیمت پایه معامله شدند.

عقب نشینی دلار نیمایی
میزان افزایش میانگین هفتگی دلار نیمایی که از 27 تیر، یعنی روز اعلام قیمت های پایه، تا دیروز 52 تومان بود، امروز به 29 تومان افزایش رسید. میانگین هفتگی نیما، امروز 22 هزار و 262 تومان بود. نیما بر خلاف دلار آزاد و صرافی، طی هفته گذشته و این هفته، ثبات داشته و تغییر زیادی را تجربه نکرده است.

ساز مخالف صرافی ملی با دلار آزاد
دلار صرافی ملی بعد از اینکه روز گذشته با افزایش 503 تومانی، 24 هزار و 562 تومان قیمتگذاری شد امروز را کاهشی آغاز کرد و در مجموع با 162 تومان اُفت تا ساعت 15.00، 24 هزار و 400 تومان قیمتگذاری شد. در مقابل، دلار آزاد امروز هم به روند صعودی ادامه داد و به 25 هزار و 200 تومان رسید تا اختلاف دلار صرافی و آزاد به 800 تومان برسد.

قیمت ها در بازار، افزایشی ست!
با توجه به افزایش قیمت دلار و تداوم نرخ دلار آزاد در بالای مرز 25 هزار تومان، امروز هم قیمت عمده کالاها نسبت به دیروز صعودی بود. گروه پرمصرف نایلون و نایلکس به روند افزایشی ادامه دادند و گروه سنگین فیلم و سبک فیلم و پت های بطری با 400 تا 1000 تومان افزایش، پرچمدار بیشترین افزایش قیمت های امروز بودند. در گروه پ پ نساجی نیز قیمت ها کمی بیشتر از دیروز بود.

صعود برنت به 74 دلار
برنت که معاملات روز گذشته را با 73 دلار آغاز کرد در پایان معاملات به 74 دلار صعود کرد و معاملات امروز را نیز در همین بازه قیمتی آغاز کرد. قیمت برنت تا ساعت 15:00: 74 دلار و 80 سنت.

بورس تهران منفی شد
بورس تهران که ابتدای هفته افزایشی بود امروز را نیز صعودی آغاز کرد اما در ادامه روند کاهشی به خود گرفت و شاخص کل بازار سرمایه در پایان معاملات با 8 هزار و 401 واحد کاهش به 1 میلیون و 314 هزار رسید.


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

درج کارت ویزیت شرکت من

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟